Mgorgun61 Selamlar hanımlar Aranızda emzirip covid aşısı yaptıran var mı? Yada yaptırmayı düşünen ? Ya da konuyla ilgili bilgi alan bilgisi olan vs…???
hacerndr Mgorgun61 bende pazartesi biontec yaptiricam oğlum 15 aylık emziriyorum görüştük doktorla sıkıntı olmaz dedi yaptır dedi
Ozzlemm34 Mgorgun61 bende 2 hafta once yaptirdim biontech doktor onerisi ile 6.5 aylik oglum var emzirdim hemen hicbir yan etkisi olmadi cok sukur