Bebegim banyoyu dogdugu andan itibaren cok sevdi. Banyoya hazirlanirken cok hevesli olur, ustunu cekistirir vs. Belli aylarda su korkusu basliyormus. Biz o aya geldigimizde bile suyu cok sevdi korkmadi. Suan 20.5 aylik . Ve banyo yaptiramiyoruz bir haftadir. Bu arada yeni tasindik. Banyoyu yabanciliyor. Normaldede yabanci banyolara girmezdi . Sizce bu durum ne kadar surer. Eve alisinca gecer mi? Yoksa iki yas sendormuna bagli olan uzun vadeli bir surec mi