Arzu3535 el be ayaklar vücudun üç noktaları olduğu için soguk olması normal bebekler ellerinden ve ayalarından üşümezler üşüyüp üşümediğine genelde ensesinden bakmak daha sağlıklı bir durum
Google amca da diyor ki ::: Doğrusu; Dolaşım sisteminin en uç noktaları olan eller ve ayaklar genellikle soğuk olur. Bu durum sadece bebekler için değil yetişkinler için de geçerlidir. Bebeklerin dolaşım sistemleri doğduklarında tam gelişmediği için ellerinin ve ayaklarının soğuk olması doğal bir durumdur.