Tokyo biz son zamanlarda zaten dediğim gibi acıdan kaynaklı gün içerisinde en fazla 3-5 kere veriyordum acıdan kesmek aklımda yoktu ama şimdi de kesiceğim için dün 2-3 kez emdi akşama kadar yatarken emzirmedim sabaha karşı emzirdim işte bugünde o emdiği ile duruyo akşama kadar vermemek için direnicem yatarkende uyutup uykuda mamasını vericem böyle planlıyorum gecede bu defa mama vermicem yani 9 gibi geçiyor uykuya 10-11 arası mama vericem sonra vermicem sabaha karşı uyanırsam ya emziririm bir kez ya da yine mama tabi eğer çok ağlarsa bakalım inşaAllah kolay geçer