13 üylık bebeğim var 4 aylıktan beri e8nzufüm bişeye tepki olarak korkip gözünü kırpmaya başladı mesala cee oynarken korkup ğözünü kapatıyor hala aynı ve git gide bu korkma huyu çoğaldı .oyuncağyla oynarken oyinçak düştüğünde gözlareni kırpıştırıyo falan yüksek sesb3te falan irkilep sıçrıyor ağlıyor falan cok üzülüyorum ne yapmak gerek önlemek için sürekli ilgileniyorm ten temasıda var napmam gerekk korkuları bırakması için