Merhaba herkese oğlum 7 aylık alttan 2 dişi çıktı ve emerken bazen ısırıyor bi kaç kez canım çok yandığı için sert bi tepki verdim oyun sanıp güldü şimdi ara ara yapıyor bi anda memeyi çekince sinirlenip daha çok ısırıyor ne yapacağım aynı sorunu yaşayıp bi çözüm bulan varmı beynimde şimşekler çakıyo resmen çok kötü sızlıyor silikon koruyucu aldım onu takıp emzirmeyi denedim istemedi daha çok ısırıp çekti aldı onu göğsümden yardımcı olabilcek birine ihtiyacım var