Hillsdk sünnet olurken bizimki aglamadi hiç. Biz yanindaydik eşimle. Hatta doktor sevdiği şarkı varsa açın dedi. Açtım telefondan. Konuşarak şarkı söyleyerek sünnet oldu. Hastaneden çıktık arabada uyudu eve gelene kadar. Eve geldikten sonra başladı. İlk kez bu kadar ağladığını gördüm fitili koydum hemen. Anında sustu. Mamasını yedirdim uyudu. Ara ara uyanıp ağladı. Ama ilk ağlamasi gibi değil daha hafifti. Sonra akşam fitilin etkisi geçince tekrar basladi. O da aynı şekilde ilk ağlamasi kadar kötüydü. Bandaji çıkardım ılık su damlatip. Kremini sürdüm ikinci fitili koydum. Ve pet bardak koyup bezi bağladım çok hafif. Altına birşey giydirmedim. Citcitli body nin citcitini da baglamadim. Ve mucizevi bir şekilde akşam 7 den gece 12 ye kadar uyudu.Mamasını vermek icin ben uyandirdim. Gayet neşeliydi. Bezini değiştirdim kremini fitilini hallettim. Şimdi ayaklarimda salliyorum. Gerçi uyudu bile tekrar ama. Umarım bu gecemiz rahat geçer. Ve inşallah sizin bebeğiniz de kolay atlatir😊 korkmayın. Bu arada 5 ay 8 günlük.Sizinki daha kolay olur. Çünkü bizimki dönmeye başlamıştı.