Merhabalar anneler 🤗
Bebeğim 5 aylık sadece anne sütü veriyorum dün doktor kontrolümüz vardı azar azar tadıma başlayın dedi günde 3tatli kaşığını geçmeyeck şekilde yoğurt ve mevsimsel meyveler ile başlayın dedi. Sizler bebeklerine ne zman başladınız tadimlara birde sadece anne sütü veren anneler su hangi ayda vermeye başladınız 😊🥰🥰😍