Kızlar sarılık düşüyordu 10 a falan düşmüştü ama 2 gündür birkaç kez midesi bulandı. Öğleden sonra akşam 7 ye kadar uyutamıyorum. Akşam 7 fen sonrada eskisi gibi ne yapsam uyanmıyor. O kadar uykusuz gecelerimin üzerine bu sarılık halen devam ediyor. 1.5 aylık olduk bitmedi ve bu şekilde uyumasıda beni daha çok korkutuyor ne yapayım kızlar. Gündüz uyulmadığı için mi uyuyor. Yoksa sarılık mı vuruyor. Uykusu aynı eski günlerdeki sarılık günleri gibi top atsan uyanmıyor akşamları. Benim gibi yaşayan var mı