Benim bebeğim de ilk ay hariç hep yüzüstü uyudu, şimdi 9 ayı bitirdik halen öyle uyuyor, gündüz kısa kısa uyuyan bir bebek ama geceden öğlen saatlerine kadar uyur, 3-4 saatte bir uyanıp emer, tekrar uyur çok şükür. Yastıksız, yatakta yanımda yatırdım ben hep, benim de eşimin de uykusu hafiftir, gözümüz hep üzerindeydi. Zaten kafasını rahatlıkla kaldırıp çevirmeye başladıktan sonra kendisini kurtaracak duruma geldi…