Asafina Merhaba canım bende aşı olacaktım, doktorumla görüştüm. Doktorum bununla ilgili her hangi bir bulgu yok. Tercihini sana bırakıyorum ama sinovac olsan daha iyi çünkü 10 yıl sonra nasıl bir yan etki yapacağı bilinmiyor. Sinovac ter ve çiş yoluyla atılıyor ve günümüz aşıları gibi yapıldığı için tehlikeli değil. Ama biontech çok tehlikeli olduğunu biliyorum yani yan etkileri bilinmediği için küçücük bebeklere geçmesi iyi değil.