Başlıkta da bahsettiğim gibi dönmek istiyor sonra dönüp, emeklemeye çalışıyor sonra uyanıp ağlıyor . Kızlar bu döngü beni mahvetti 10.5 aylığız. Alnımızda hemanjiom var tedavi olduğumuz için yara var bu yüzden emeklemesine müsade edemedim alnını sürter birşey olur diye korkudan direk yürümesini destekliyorum . Dönüyor gece sürünüyor sonra uyanıyor napıcam nasıl edicem bilmiyorum bi akıl verin lütfen gece olsun istemiyorum artık ya 😥