Ikrabia Merhaba arkadaşlar.. dikişleriniz ne zaman iyileşti ?? 4 gün geçti benim hala acıyor ve hareket etmekte zorlaniyorum. Popo üstü oturamıyorum
Ozlemberkay Ikrabia 2 hafta oldugunda rahatlamistim biraz 35 te yada 37 de sanirim dustu 5 disikism vardi
Ugggg Ikrabia bende baya bı oturamadim 15 gün ayakta emzirdim kuyruk sokumumdan oturamiyodum 40 çıktıktan sonra anca normale dondum
Ceyfer Ikrabia daha 4 gün olmus cok yeni bakimini duzenli yaptiginda cok cabuk iyilesicektir. Bende oturamiyodum genelde yan oturuyodum. Benim hatirladigim kadariyla bi 15 gun sonra felan gecmisti ama yine ara ara agriyodu tamamen gecmesi 40 gunu buluyo
Masalll Ikrabia ahh ne çektim o dikişlerden 1 buçuk ay da zor kendime gelmeye başlamıştım çok dikkat et canım üzerine çok oturmamaya dikkat et ben oturduğum için iyileşmesi uzun sürdü ve enfeksiyon kaptı çok kötü olmuştum bebeğimi emziremiyordum ya inşallah sen tez zaman da iyileşirsin canım
Aybukealtintas Ikrabia ilk 3 gün çok iyiydim normal gibiydim yani, 4 ve 5. Gün pek oturamamıstım sonra oda geçti birkaç gün içinde, sonrada normale döndüm
Aylnemir Ikrabia ilk 10 gün biraz zor oluyor canımm ama gıttıkce acısı hafıflıyor 53 gün oldu artık tamamen geçti 20.günden sonra acısı geçmişti
Ugggg Ikrabia arkadaşım bide tüylü tozlu şeylerden uzak dur kokulu parfüm falan hapsurmak öksürmek bira sorun oluyor ve sakin tutma hafifçe yapmaya çalış Allah korusun dikişler bişi olur banyo yaptıktan sonra kantoron yağı sur fon makinasıyla kurut çok rahatlatiyo
Aysetokerrrr Ikrabia bende oturamazdım ilk günler yan yan otururdum 😁 20-25gunden sonra düştü benimkiler banyo sonrası iyice kurut ve kabız olmamaya bak öksürmemeye ve hapsirmamaya dikkat et onlar da zarar veriyor
Sevnurr Ikrabia Benim 3 4 tane dikişim vardı 1 tanesini daha yukarıda içe dığruydu 1. Aya yakın düştü. Ama bir hafta 10 günde otrurup kalkma olarak rahatlmıştım
HKyhn Ikrabia ben ilk 15 gün falan ped kullanmadım. Gazlı bezin içine pamuk koyarak onu kullandım. Birde her lavaboda bi seferinde kantaron yağı bi seferinde de batikonla sildim. Allah’ın izniyle bi hafta içinde çok çok hafifledi
Urazinannesi 10 gün içinde düzelir, genelde yatarak dinlenmelisin, oturdukça iyileşme süreci uzar. Geçmiş olsun 😊
Buse_ Ikrabia 2 hafta felan sürmüştü rahat oturmam tavsiyem bacaklarınızı açarak ayırarak oturmayın 40 güne yakında dikişlerim düşmüştü benim 4 yada 5 tane vardı.
Canderinsumeltem Mekselinamm bişe kullandın mı canım dikişler için benimkide çok yeni 5 gün oldu daha