Ayseeeeedoruk Emziren anneler normal mi bu durum ? Emzirdiğin sürece regl olunmaz denmişti . İnanılmaz kanamam oluyor 😒
Woody Ayseeeeedoruk Bunu diyenler hamile kalmazsın, süt korur da diyor.. İnanan varsa inanmasın Emzirdiğin sürece regl olunmaz denmişti
senamiray Ayseeeeedoruk herkesin bünyesi farklı benim annem hep bir yıl olmaz sonra olurmuş sanırım bende öyle olucam 4 aydın tık yok
Bebegim003 Ayseeeeedoruk Normal tabi. Bende sezeryan doğumum sonrası 3. Ayda regl gördüm. Çok da kanamam olmuştu. Emzirmemi etkilemedi. Hatta şuan bile reglimin son günü 2. Kez oldum doğumdan sonra. Emziriyorum bebeğimi sorun olmuyor.
Zeyzey2019_ Ayseeeeedoruk hiç alakası yok. 40 ım çıkmamıştı adet olmaya başladım. Kızım 28.5 aylık ve her ay adet oldum.
EngineerMommm Ayseeeeedoruk bebeğim 2.5 aylık ilk adetimi 50.gun oldum 2 hafta sonra yine oldum emzryrmda
biranneikikedi Ayseeeeedoruk ben de tam 3. Ayımdayım. Böyle kahverengi lekeyle başladı. Şimdi pembe kana döndü. Benim annem de emzirirken hiç olmamış.
MerveAkty Bebegim003 bence kolaylaşıyor çünkü vücut yumurta üretimine başlamış demek oluyor regl başlamasıyla 😊
Naimeulger Ayseeeeedoruk olur canım ben 2. Aydan snra oldum ilk zamanlar düzensiz oluyo snra düzene biniyo
Mutluuuumandalina Naimeulger bende 20 güne bir oluyorum çokta kan gelmiyor ama 10 gün sürüyor normal mi acaba 2 buçuk aylığız
Zeyzey2019_ Papatya03 yoo gayet de adet kanıydı. Benim lohusa kanaman çok erken kesildi. 38 günlükken de adetim başladı. Sonra her ay düzenli oldu.
Naimeulger Mutluuuumandalina benimde 8 9 günü buluyo hani öyle kan geldiğide yok kahverengimsi akıntı gbi geliyo az bşey
Papatya03 Zeyzey2019_ ilk 40 gün ne olursa olsun lohusa kanaması olarak kabul ediliyor isterse arada 1-2 hafta kanamanın olmasın
demetdiyebiri35 Ayseeeeedoruk bende 3. Ayımda oldum 13 ay oldu daha yeni düzene oturdu ama bilgin olsun dikat et bazen benim 10 gün bile ileri atıyor