Kızım 8 aylık. Bugün büyük tuvaletini yapmak için çok zorlandı ağladı vs. Ama kabız değil, kakası yumuşak sadece çıkaramıyor zorlanıyor.
Az önce bezini değiştirirken poposuna elleyince ve bir şey var mı diye silmek için özel bölgesine dokununca canı yanmış gibi nasıl ağladı. Yani görünürde bir şey yok. Sadece kırmızılık var ama o normalde de oluyordu. Sizce neden olabilir?