Glysrcn Ya arkadaşlar beni de aydınlatın lütfen ben sağlık ocağından verileni kullanıyorum ama onlar iyi değil mi özel kendimiz almamız daha mı iyi oluyo ben bilmiyordum almadım verileni kullanıyorum alırım eğer daha iyiyse bilmediğimden soruyorum
Reyhanm Glysrcn içeriğinin tam anlamıyla iyi olmadığını okumuştum bi yerde o yüzden kendim özel alma gereksinimi ben kendi adıma duydum yani en azından daha bebekler elden geldiği kadar dikkat etmeye çalışıyorum içeriği temiz olarak 😊
Ozlemay Glysrcn paraben ve şeker içeriyor vücuda zararı olddğu için doktorlar onu öneriyor sağlık bakanlığı dada tartışılan bir konuymuş ocean marka bitkisel katkı yok o yüzden bende onu kullanıyorm
Glysrcn Reyhanm peki bunu danışarak mı kullanmaya başladınız , birde memnuniyetiniz neye bağlı yani neden memnunsunuz 😊
azra1616 Saglikocagindan rota özel aşı olunabilirmis bizim hemşire önerdi sizce yaptirmalimiyim kızım 3 ay 11 günlük olucak 🤔🤔
Gnc45 azra1616 yaptıracaksanız 14. haftayı geçmeden yaptırın kanlı ishal bebeklerde çok yaygın mis ileride hasta olmaması için ben yaptırdım birinci dozu ağızdan veriliyor herhangi bir yan etkisi yok sadece biraz pahalı☺️
azra1616 Gnc45 teşekürler 🤣🤣😂😂🤣😂olan oldu hayat çok pahalı herşey öyle gerçekten Allah herkes e hayırlı geçimler nasip etsin kalabalık aileler ne yapıyorlar bilmem