Kızlar bebeğimin kafası düz
2 aylık henüz ama ne kadar yan yatırıp arkasına destek koysam da bi şekilde dönüp düz yatmayı başarıyor bi yöntemi var mı düzelir mi bundan sonra kafası. Bide normal doğumdan dolayı doğum travması olmuştu geçti ama orası biraz daha yüksek gibi napaym şimdi nasıl geçer