Htc18 ben normal süreçte verdişim için sadece uykuya çevirme durumum yok maalesef zaten uykuya emerek geçiyor şuan için. Bir de taze bebiş zaten. Bırakmak istediğimde nasıl bıraktırrım onu düşünüyorum. Aslında Kendi doktorum karşı değil emziğe . Ben de 2,5 yaşına kadar emmişim hiçbir problemim de yok çok şükür 😀 mızmızlanmasın emziksiz diye yöntemleri araştırıyorun