Evlendikten sonra adet düzensizliği ile doktora gittim yumurtalıklar az çalısıyor dedi ve tedavi ile 5 ay sonra hamile kaldım. Tedavide hem çatlatma ignesi hemde ilaçlarla oldu. Şimdi oglum 1 yaşında ve kırkımdan sonra hiç adet görmedim. Kontrol amaçlı gittim tarlusal versi kullan adet olunca gel ama yinede başsan söylüm 2.çoçuk için tedavi şart dedi yaş ilerledikçe metebolizma yavaşlar tedavi uzar dedi. Yalım bu arda 24. Benim gibi olup ilkş tedavi ikinci normal yolla hamile kalan varmı? Tedavi göremeden kalmak istiyorum ilaçlae öok kilo aldırıyor yaa 😒uzun oldu hakkınızı helal edin