Bebeğim ayaklandı beşikte ayağa kalkmaya çalışıyor. Büyük yatağı var Montessori ama yine de bana yüksek geliyor düşer diye çok korkuyorum. Bugünlük yere yatak yaptım besiginin yatağını yere koydum her yere de yastık koydum. Siz nasıl uyutuyorsunuz? Her yere tırmanmaya calisiyor