Muallime1
Kızım 7 aylık ilk 4 ay zaten kolikle geçti. Uyku sıfırdı ve hla çok uyuduğu söylenemez. 7 aydır uykusuz yaşamaya alıştım resmen😊 gelişimi gayet iyi dönme yuvarlanma desteksiz oturma emekleme çabaları vs. herşeyi erken oldu. Algıları çok açık bi bebek. O yüzden endişelenmeyin. Evet uyku da bi ihtiyaç ama uyumayan bebek büyümez gelişmez diye bi kural yok. Böyle bişey olsaydı kızım asla gelişip büyüyemezdi. Çnkü gerçekten uykuyu hiç sevmeyen bi bebek. İçinizi ferah tutun 😊😊