bburcu Aşı olmak için bekleyen annelere duyurulur. Ben 29,5 olduğum için bana çıkmadı henüz bekliyorum 🥲
Sltan45_a bburcu bende.kan pıhtılaşmasi var . hamilelik te iğne kullandım hatta .bizlerde vurulabiliyormuyuz ki
Mom4775 bburcu vay anasını bende 29.5 la kaldım sınırda. 20 li yaşların bittiğine çok dertleniyordum,ilk kez 30 olmadığıma üzüldüm😂
GoGirl Sltan45_a nurelem bende de var ayni sorun hamilelikte ogrenmistim coraspin kullanmayi dusunuyrm bi sure igneden snr doktora danisin yine de sizde
Kizimmmmm Sltan45_a ben de gebeliğim boyunca iğne kullandım. Pıhtılaşması olanlarda aşı problem oluyo mu aceba? İlk kez duydum smdi sizden.
Sevvaldal Sltan45_a benim de kan pihtilasmam var. Dvt gecirdim. Hamilelikte hergun igne kullandim. Persembe gunu biontech vuruldum. Hatta doktorum neden bu kadar gec asi hakki verildigine sasirdi bile🤷♀️
seydaac bburcu 91 doğumluyum ben dün çıkmıyordu. Bu sabah randevu aldım siz de kontrol edin isterseniz. Mom4775 Deletedmom62626 Gokceylul Deletedmom62626 3children1mom Mbal
Mom4775 Duygusuz yaaa gitti gül gibi 20 li yaşlar aslında ben çok ciddi depresyona girdim 🤣 aşımı olayım depresyonuma kaldığım yerden devam ederim. Keşke 20 olsaydım beklerdim birkaç hafta daha😢
Gokceylul bburcu canım şimdi senden gördüm,girdim baktım MHRS’den aşı hakkın yok diyor. 90’lıyım ben neden çıkmadı acaba 😅
nurelem Gokceylul yarından itibaren değil mi canım ya da p.tesi o yüzden girilmemiştir diye düşünüyorum
Dmt-01 Gokceylul ya yarından itibaren ya ptesiden itibaren başlicaktı oyüzdendir yarın deneyin tekrar sağlık bakanı açıkladı başlicak diye çünkü
Deletedmom62626 bburcu şimdi baktım da bakanlık benim e nabız da onay vermiyor maalesef yanlış bilgi sanırım.
Gulsenck bburcu emzirenler için sakıncalı mı acaba biontech çok ağrı yapıyormus yan komşu öyle dedi eşi filyasyon ekibinde oğlu 2yasında aşı olmak için bebeğini sütten kesecekmiş ama benim bebeğim 6aylık 😒
ZeynepAtlas Gulsenck Ben bugün aşı oldum biontech ve bebeğim 20 aylık hala emziriyorum. Birçok yerde araştırma çıktı. Emziren annelerde sıkıntı olmuyor hatta sütle birlikte antikor bile geçebiliyormuş bebeğe🙂
Cgnege44 Gulsenck oğlumun doktoru emziren annelerde olabilir biontech varsa olun yoksa sinovac dedi öncesi sonrası sağma işleminede gerek yokmuş
ekmek-arasi Gulsenck doktoruna sor olma bi muddet asiyi eger zarari bebgine kadar dokunucaksa etrafindakiler olsun sen zaten cok diaari cikmazsin evindede dikkqt edersin