Kızlar 10 gün önce rotarix aşısının 1. Dozunu oldu bebeğim bexsero ile birlikte. 10 gündür sıvı kaka ve ishali var. İlk günler daha sık yapıyordu şimdi sıklığı azaldı ama hala sıvı yapıyor bezde birşey kalmıyor emiyor tüm kakayı. Böyle bir yan etkiyle karşılaşan oldu mu endişelenmeye başladım.