Ozlemm-19 Kızlar bugün arabadaydık eşim camları açmış bebeğim 4 aylık ve rüzgar esmesiyle beraber nefesini tuttu neden acab ilk defa basıma geldi bilen varmı
Anekdot Ozlemm-19 asljnda nefesini tutmamış bence yüzüme direkt rüzgar gelse ben bile nefes alamam oda muhtemelen öyle olmuştur
demirboy Ozlemm-19 o aylarda öyle oluyor nefesi ayarlayamıyprlar. Büyüdükçe geçiyor ama ne zaman geçti hatırlamıyorum