[silindi] Bir uzman doktor dinliyorum YouTube da o oneriyr pelus bebegi sadece uyurken yanindN alın diyr bide renkli çılgırakli şeyler olsun göreceği yerde diye bunları yapan var mi
Sebahat01 [silindi] benim kızım 2 aylık yapıyorum canım uyku arkadaşımız bobo var ama uykuya daldığı an alıyorum sonuçta çok küçük . Çıngıraklarıda ben sallıyorum çok ilgisini çekmiyor ama oynatıyorum işte 😂
Prenses_annesi22 [silindi] vala ben pelus 1 kere aldm pişmanım 3,5 aylıktan berı dişi kasınyo eller agızda ne bulursa agızda oyuzden tüy olypdu bıde agzında pelus vermedm elıne sdce cıngırak diş kasıyıcılar flam