kubra2608 Hanımlar bebeğimde saymadım ama büyük büyük kahverengi lekeler var doğduğunda vardı doğum lekesi diye düşündük ama internette araştırınca bi hastalık belirtisi diyo başına gelen var mı 😪
TheLatte kubra2608 benim bebegimdede var sirtinda biri koyu digeri hic yok gibi . Alerji icin gittigimizde sirtini dinlerken doktor gördü . Kaç tane var diye sordu . 4 den fazla mi sizinki ?
mucizelerin_annesi kubra2608 doktora götürün isterseniz onun için ilaç veriyorlar önce araştırıyorlar bir nedeni yada sebebi nedir diye
Seda_gul kubra2608 merhaba lekenizin fotoğrafını atar mısınız? Benim bebegimde de ilk beyaz leke vardi aylardir kafama takiyorum simdi de kahve leke var yeni fark ediyorum once var miydi bilmiyorum. Bebeginiz kac aylik lekeleri kac tane boyutu ne
Seda_gul kubra2608 bu internete baka baka icimize düştük zaten. Ben beyaz lekeyi yeni unutmaya başladım. Derken bu cıktı birde. Bir arkadasim var burada tanistim o bu lekeler icin genetik test verdi sonucunu bekliyor. Acaba ondan mi etkilendim diyorum ya kafayi yicem artık
Evsen_2635 kubra2608 benimkide de kırmızı lekeler var doğduğundan beri Bi geçiyor sonra tekrar çıkıyor
Evsen_2635 kubra2608 hayır artık götürmeye korkuyorum 4 ay doktordan evd gelemedik hiç 6 ay kontrolunde sorucam
TheLatte kubra2608 bi götürün doktora iciniz rahat etsin . Sayisi önemliymis öyle demisti doktor . Temiz sonuclar alin insallah 🤲
Evsen_2635 kubra2608 sürekli doktor yatış derken çocuğum iyice kötü oldu korkar oldu uykusunda bile götürmedim valla ama 6 ay için götürücem hem aşımız var mecbur
kubra2608 TheLatte evet internette araştırdığımda da öyle yazıyo korkmaya başladım inşallah önemli bi şey çıkmaz
TheLatte kubra2608 Ferah tutun icinizi . Bazen hastalik olmasa bile oluyo yani . Internete karnim agriyo yazsam kanser diyo . O yüzden doktora danisin .
TheLatte kubra2608 yarin acile gidebilirsiniz ama bisey yapmazlar . Polikliniğe götürmeniz lazim . Pazartesiye randevu alin direk götürün .
kubra2608 mucizelerin_annesi aynen inşallah önemli bir şey çıkmaz ☹️İnternette çok kötü şeyler yazıyo 😒
mucizelerin_annesi kubra2608 internete bakmayın ya internettede ona bakarsanız kan sonuçlarından benim bebeğimi kanser etti çıktı o yüzden bilgi kirliliği çok fazla