Aymiraaa Kızım 16 aylık 1 saattir su gibi ishali var 2 defa yaptı yaş pasta yemişti acaba ondanmı bilmiyorum bizde yedik bizde bişey yok bide internetten baktım ölüm fln yazıyor ishal için çok korktum başına gelen var mı nasıl geçer ?
Derincim2419 Aymiraaa doktorunuzu bilgilendirin, bide patates haslayip yedirirseniz hemen keser ins, gecmis olsun
Aselimmm47 Aymiraaa bu aralar salgın varmış benim bebeğim de öyle bir de çok fena pişik oluyor. Bol bol sıvı verin 3 günü geçerse mutlaka doktora götürün
Aymiraaa Cherryblossom teşekkürler ateşi fln çıkmadı yediklerinden diye şüpheleniyorum çünkü bugün çok karışık yedi
Aymiraaa Derincim2419 devlete götürdüğüm için bilgilendirmiyorum maalesef patates yemeği yapmıştım ondan biraz yedi o da etli eder değilmi kabak ve havuçta var içinde ona göre sade haşlıyayım
Aymiraaa Aselimmm47 evet Çeşme sularında varmış sanırım gördüm ama yemeklerini Çeşme duyuyla yaptım keşke dikkat etseydim yarına kadar devam ederse yarın mutlaka götüreceğim
Derincim2419 Aymiraaa anladim, yok patates puresi demisti doktor bize ama oda haslanmis patates fayda eder ins
Aymiraaa ikizbabymom hayır normalde hazır su ama yemekleri Çeşme suyu 2 gündür annemlerdeyim kökez suyu veriyorum ondan olabilir mi acaba
ikizbabymom Aymiraaa su kaynıyo sonuçta yemeğin içinde kiraz kayısı falan yedi mi biraz maden suyu içirebilirsin hemen kesiyo
Aymiraaa ikizbabymom aaaa evet dün kiraz ve çilek yemişti muz verdim akşam bide nişasta ile paze yaptım akşamdan beri yapmadı daha bekliyorum bende düzeldimi diye
nur-nr_123 Aymiraaa 16 aylık aynısı dünden beri bizdede var çözemedim doktorumla görüştük kontrollü ilerliyoruz 3 güne gecmezse dojtora gdiicem
Aymiraaa nur-nr_123 ben akşam muz ve nişastadan paze yaptım onları yediğinden beri henüz yapmadı inşallah düzelirler sizede çok geçmiş olsun
Hurims Aymiraaa bizde aynısını yaşadık ben dondurmaya yordum. Bol bol sıvı alın entorigis kullandık probiyotik bu benim oğlum 4 yaşında siz doktorunuza danışın. Ev yoğurdu varsa onun içine muz ezip yedir istersen .
Aymiraaa Hurims dün uyumadan 1 kase ev yoğurduda yedirdim çünkü kızım çok fazla su içmeyi sevmiyor bide akşamdan bu yana yapmadı henüz düzelmişmidir acaba