Hemşire veya doktor değilim ama saptanmıştır demesi beni şüpheye düşürdü. Çünkü ben amniyosentez testi yaptırdım hamileyken onun sonucunda anlamadığım şeyler ve sonunda saptanmamıştır diyordu. Ben ordan yola çıktım sadece ama inşallah bu farklıdır temiz çıkmıştır canım