Sibelaslan Musam ben molfix 3 numara kullanıyorum çokta memnunum çünkü küçük gelince hemn çiş taşıyo bide bacaklarınınsıkıyo
Gulsenck Musam BİM’in jelly velly diye bir bezi var onu kullanıyorum hem cebime uygun hem pişik falanda yapmadı 2.çift ayımızın ortasına kullanmaya basladım6aylık olduk hala kullanıyorum bebeğimde 3.5kilo falandı sanırım 2.50kilo ile doğdu