Merhaba anneler,
Sizler bebeklerinizi kucağınıza alıp dışarı çıkıyor musunuz ? Her zaman bebek arabasını çıkaramıyorum. Çünkü onu evde de kullanıyorum. Mesela kayınvalidem bana çok yakın. Yürüme mesafesi 10dk dan azdır. Kucağına al gel diyo. Tamam alırım ama korkuyorum. Onlar bizim gibi maske de kullanamıyorlar. Kızım 9aylık. Yani virüs daha epey hayatımızda bu açık. Sadece kayınvalideme de değil. Mesela market ihtiyacı oluyo. Akşama kdr eşimi bekliyorum. Çok acil olsa çıkamaz mıyım, evet çıkarım. Sadece tedirgin oluyorum. Fazla mı hassasım onu da bilmiyorum 🤷♀️ Siz nasıl yapıyorsunuz 🥰