nur-nr_123 Oğlum bir dakika oturmuyor yürüdüğünü ve keşife bağlıyorum ben bunu sizin bebeklerdemi böyle acaba bu ayda daha fazla mı var anlamdım gitti
Gzd2016 nur-nr_123 benim oğlumda aynı şekilde yürümeye başladığı (10 buçukaylıkken) andan itibaren durmuyor ve haliyle kilosu kayboldu gören zayıf diyor sinir oluyorum sonra hareketini görünce haa hareketliymiş diyorlar 🤷♀️ Heryere ellemek dokunmak istiyor taklit etmeye başladı herşeyi, dediğimiz herşeyi anlıyor falan daha zevkli olmaya başladı ama inatta başladı tabi dediğini yaptırmak istiyor yapmazdan ağlama krizi ama kanmamaya çalışıyorum 😊 bende burda bekleyim bakalım
Zeyno111 nur-nr_123 Biz genel olarak yürümüyoruz da artık koşuyoruz 20 aydan sevgiler durduğu an uyuduğu an onuda bölük pörçük 🥴😅
nur-nr_123 Gzd2016 bnmkin13 aylıkken yuruduu cnm yemesi çok iyi yani o hareketliliğe o kadar yiyor mesela akşam üstleri dışarı çıkartıyorum kuma fln koyuyorum yok sürekli yuriyecek emeklerken heryere ulaşirdı koltuklara yataklara iner çıkardı öğlen uyandımi uyutuncaya kadar mesai devam ediyor bnm insallh bu süreç geçicidir birazdaha durgunlasir yürüdüğü ve keşfettiği içindir
Gzd2016 nur-nr_123 bence artık hep böyle olacaklar ama büyüdükçe tabi daha laf anlarlar dur hayır dan anlarlar diye umuyorum 😂 herşeyi yiyor mu. Kendisi mi yiyor benimki hala kendi yemiyor daha doğrusu ben veremiyorum hepsini tıkıyor ağzına sonra öğürüyor
Adalovems Bizde de öyle sürekli hareket tek durduğu an öğle uykusu.. yemekleri bile an geliyor peşinde gezerek yediriyorum. Siz her öğün yaklaşık ne kadar yemek veriyorsunuz yani mesela köfte pilav yoğurt verecekseniz hepsi toplam kaç gr ediyor yaklaşık
nur-nr_123 Gzd2016 anldm bnce birazcık duranlasirlar tamamen gecemsede alerjik besinler dışında ( patlıcan , bakla vs ) herşeyden veriyorum bn yaşından beri çatalla olan şeyleri kendi yiyebiliyor kasıklarda yemek istiyor ama bn müsade etmiyorum çünkü daha tam ağzına goturmuyor
Ilgemmm Oğlum 15 aylık 5 dk yerinde durmuyor, çok hareketli her yere tırmanıyor , yatak,koltuk ,komidin bir şey yapamıyorum gün içerisinde hep peşindeyim , öğle uykusuna yattığı zaman kendime vakit ayırabiliyorum veya ev işi yapabiliyorum
Zeyno111 nur-nr_123 Bence 2 yaş civarı tırmanıyor iyice bu durum sendrom ekleniyor falan sonra artık inişe geçtiği söyleniyor bence heyecanla bekliyorum 2 yaş sonrasını 🥴😅
Arifeeee nur-nr_123 15 ay 7 gün bizde de durum aynı 2 sn oturmaz poposunun üstüne. Dolaplar cekmeceler kurutmalıktaki çamaşırlar katlanan çamaşırlar nerede zararlı şey hepsi benim oğlumun işi. Yoruyor bazen
Arifeeee nur-nr_123 öyle tabi merak ettiği için ilk defa gördüğü için. Ama ben yoruluyorum ya. O da haklı sürekli aynı seykerke oynamak istemiyor.
nur-nr_123 Arifeeee aynn cnm biz zmn sonra sıkılır diye ümit ederek geçiyor günlerim bı gün diyorum sakinleyecek inşallah amin 🙏😂
nur-nr_123 Zeyno111 inşallah Allah’ım inşallah once sağlık versin rabbim sonrasında biraz durgunlassin başka bı isteğim yok
Zeyno111 nur-nr_123 Sağlıklı olsunlar da öyle çabuk büyüyorlar ki bir kaç seneye az küçük kalsaydı diyeceğimizden eminim şimdi çok zorlasalar da 🐣