Merhaba anneler bebegim 4-5 gündür ateşli. Çocuk doktoruna gittik fitil şurup vs verdi geçmedi. Acile gittik röntgen cekildi gazı olduğunu söyledi doktor bayagı da telasliydi. Kendi doktorunuza foto attı bise yok dedi doktorumuz. Ama bence de bir sıkıntı var sağlık ocağındaki doktor da gazı olduğunu söylemişti. Ne yapabilirim bu konuda fikrini tecrübesi olan var mı 😔