Mervito bizde de 2 ayına 1 hafta kalıncaya kadar kayınvalidem yıkadı.Sonrada ben de sizin gibi endişeliydim eşim bir taraftan suyu döküyordu bir taraftan yıkıyordum .Daha sona bir şey yaptım duşun sıcaklığını ayarladım ve suyu çok ta açmadım parmak kalınlığı kadar.Kızımın göğüsünü koluma yatırdım ve o kolumun eliyle de kolunun altından tuttum.Öbğr elimle dw yıkadım.Bedenini saçını sabunlarken de popo kısmını ve ya sırtını kendi göğsüme yaslayarak yıkadım.Kızım 9aylık o günden beri her gün öyle yıkıyorum🥰🥰Ara sıra kendi küvetine koyuyorum oynuyor sonra alıp dediğim gibi yıkıyorum.Gerçekten çok hem de çok kolay.Sadece konsantrasyonunuzu kollarınıza verin ki dikkatli olasınız🥰Gerisi çooook kolay.Hatta 40ına kadar da kendim yıkaya bilirmişim diyorum😂😂