gocebebirbayan canım merhaba. Bayağıdır uygulamayı takip etmiyordum. Tekrar üyeliğimi sırf bu konuya yazmak için aktif ettim. Şuan 7.ayımıza 2 gün var. Ve 3 aylıktan beri mama meme sorunu yaşıyorum Zaten sadece 3 ay süt verebildim onu da sağarak. Her neyse 😀 Asıl konu yememe benim kızım da çok zorluyor beni yeme konusunda 6 saat ne ki 10 12 saat aç kaldığını biliyorum. Ama ne yaparsam yapayım yemezdi. Her ay yemeyle ilgili bir sorunumuz var hatta geçen gün yine 2 gün boyunca toplasan 3 öğün yemiştir. 7 aydır ağlar dururum.sonra farkettim ki ben ne kadar ağlarsam ağlayayım zorlarsam zorlayayım o istediğinde yiyor. O yüzden rahat bırak.ben 4 saatte bir yediriyorum. 3 saatte bir dene yedirmeyi.yemiyorsa bırak bir iki gün sürer düzelir. Yok atağıdır yok aşısıdır hepsi iştahsızlık mı yapar. Böyle böyle büyüyor ama üzme kendini Allah dertsiz dert vermesin çok şükür yiyebiliyor. Midesinden Boğaz’ından beslenen bebekler var allah şifa versin o yüzden rahat ol. Ha bu ara da hep uyku da mama yediriyorum. Uyanıkken yemiyor. Belki yer ama denemeye cesaret edemiyorum