Sezenkumsal92 Canım öncelikle geçmiş olsun. Kızım olmadı ama ben küçükken bademcik ve geniz eti ameliyatı oldum sürekli bademciklerim şişerdi hasta olurdum ve git gide zorlaşmaya başlıyor süreç eğer aldırmazsan. 9 yaşındayken olmuştum ben. O ameliyattan beri bir kere bile boğazlarımdan rahatsızlanmadım eskisi gibi. Zor bir ameliyat değil ben özelde olmuştum küçükken ve hemen akşamında eve göndermişlerdi beni, sonrasında dondurma vs yemeyi tavsiye etmişlerdi. Ve ameliyattan çıktıktan sonra annemle birlikte akşam markete gidip dondurma vs aldığımızı hatırlıyorum çok net :) yani gayet iyiydim sadece yutkunurken biraz sancım vardı akşam yemeğimizi yerken boğazımız şiştiğinde yutkunurken nasıl rahatsızlık hissediyorsak aynen onu hissetmiştim. İnşallah sizde sorunsuz atlatırsınız :)