Kızlar selam. Bebeğimde doğduğundan beri ciddi uyku problemi vardı gündüz asla uyumuyor beslenmeden sonra şiddetli bir şekilde çatlarcasına ağlıyor, yediklerini kusuyor, karnı davul gibi gazla doluyordu. Bir sürü doktor gezdirdim. Kimi laktoz intoleransı dedi kimi gaz damlası verdi binlerce lira döktüm. En son götürdüğüm doktor (bebeğim başını geriye doğru atıp nerdeyse iki kat oluyor diyince) reflü var bu bebecikte mide yanması nedeniyle kendini geriye atıyor deyip gaviscon verdi yalnız gaviskondan sonuç alamadık. Araştırıp gastrotuss baby kullanmaya bailadık. Kızımın uykuları üç gündür düzeldi ve şikayetleri kayboldu. Aynısını yaşayan varsa yardımcı olmak adına yazayım dedim. Hepinize iyi akşamlar 🥰