17 haftalik hamileyim. Dün gittiğim dr tam emin olamasada kız dedi. Benim ilk eşimden Berfin isimli bir kızım var. Şimdiki eşimden Yahya ve Yunus isimli iki oğlum var.
Şimdi ister istemez bir heyecan bastı kız diye. Ve kızım olursa Yaren Eslem koymak istiyorum. Bu arada benim ismimde Özlem. Yahya, Yunus, Yaren olacaklar eğer kızsa.
Sizce Yaren Eslem nasıl?