Kaganalis kg su yeterli dediyse doktorunuz evhama gerke yok,ama çocuk sadece acıktığı için meme istemezki,anneyle temas için ister.bence memede uyumasına her zaman olmasada ara sıra izin vermelsnz .gece uykusuna emip yatarsa hem tok olur hemde duygusal doyumda sağlar.ama gündüzleri bazen uykusu gelince memede tam uyumadan pusetine koyup,elini tutarak beyaz gürültü açıp hafif sallayarak yapabilirsnz.kendin kendine sakinleşmesi ve uyumasının temellerini atarsnz bence.mağlum bebekler bi anda kopamıyor bişilerden,bunu onu duygusal boşluğa düşürmeden yapabilrsnz.ama ağlayınca emzik vermeniz benim ookuduklarıma göre yanlış.çünkü emzik tok tutar.emzirdikten sınra verin ki sindirimede yardımcı olsun uykuya geçişede.bebek sebepsizde olsa ağlıyorsa,mutlaka bişi onu rahatsız ettiği içindir.bunuda kucağınzda yaparsa,ağlarken kendi kendine sakinleşmesinin de temellerini atarsnz,çünkü güvende olduğunu bilir ağlasada