Mom7856 38+2 olduk ve hala isme karar veremedik bana dini açıdan olsun sade güzel isimler önerir misiniz lütfen? 😊😌 Şimdiden teşekkür ederim 😊🌸 Cinsiyeti kız🌸 İlk kızım Dilay Zümra 🌸
Deletedmom_36 Mom7856 kizimin ismi Zeyneb Amine cok cok cok begeniyorum hem anlamlari cok guzel zarif geliyor bana☺️
Zelisblt Mom7856 Bn eslem koydum, kuranı kerimde Allaha teslimiyet anlamında geçiyor çok beğenerek koydum ☺️
KevserKaan Mom7856 benim minigimin ismi Bükre Leyla 🐣😍 Bükre Osmanlıca kökenli sabah vakti demek ve fetih suresinin 9ayetinde geciyo Leyla hem kayınvalidemin ismi hemde Arapçadan gelen gece ve siyah saçlı kadın anlamı tasiyo 😍 hem sabahım hem gecem güzel kızım ♥️😍♥️
Mom7856 Deletedmom_36 Bende Zeynep ismini çok istiyorum ama eltimin kızının adı olduğundan koymam uygun olmaz 😊
Yerfistigininannesi Deletedmom_36 kızınız amine isminin anlamini ozelligoni taşıyo mu korkusuz yureginde korku olmayan 🤭benim kizimda amine de baya taşıyo merak ettim 🙃
Destina16 KevserKaan Benimde kızımın adı Leyla. Bu sıralar yine moda oldu bu işin birçok ünlü kızlarına bu ismi vermeye başladı eski isimler moda olmaya başlamış
Hafsaninannesi_ Kızımın adı Betül Hafsa çok beğenerek koydum.Betul namuslu iffetli tertemiz kadın demek.Hafsa da Hz Ömer’in kızının adı olup koruyan gözeten demek.Rabbim evlatlarımızı salihalardan eylesin
Mom7856 Ertugrulgnc_03 Miray ismini çok beğeniyorum ama eşimin eski arkadaşının kızının ismi araları da iyi değil o yüzden koyamıyorum Asya güzel 😊🌸 Teşekkür ederim
Mom7856 sheesyelllow nede güzel olurdu dimi 😁 çok uyumlu oldu ya 😁 ama bir sıkıntı var benim adım Zehra 😁 Adım Zehra olmasaydı koyardım kesin kendi adımı😊🌸