Merhaba arkadaşlar kızım 5 gün Sonra 4 aylık oluyor. İlk defa 6 gündür kakasını yapamadı ve krize girdi soluğu acilde aldık lavman ile anca rahatladı
ben yediklerime dikkat etmeye çalışıyorum nurse harveys damla da kullanıyoruz ama pek fayda etmiyor gibi sizlerin bir önerisi olur mu acaba hem kabızlık hem de gaz için
ne zaman biter bu gaz sancıları