gurbet_gelini12 ReisinKizi bende baktım sımdı haberlere YouTube da gordum saka gıbı gerçekten kovıden kurtulamadık sımdı uyuz hastalıgı cıktı
ReisinKizi gurbet_gelini12 aynen öyle inşallah bir an önce atlatırsınız. Bulaşıcı hastalıklar çok zor Rabbim yardımcınız olsun.
Ates_mami gurbet_gelini12 başka bir doktora daha git canım sen. Uyuz bulaşıcıdır. Elinden başka yerlere çoktan bulaştırman lazımdı. Ve çok da kaşıntı olurdu. Valla bence bu uyuz degil. Yüzlerce uyuz lezyonu gördüm 5 kişide. Hiçbiri de buna benzemiyor.
gurbet_gelini12 Ates_mami ılacları sürdüm hapları yuttum ınsallah bısey olmaz ama aynı sıvılceler karnımda da cıkmıs leke olmus onla alakası varmı yokmu bılmıyorum kasıntı yok bende Pazartesi aıle doktoruna gorunecem ınsallah