deniz_s hangisinin kivami sut gibi ve kabizlik veya gaza yol acmiyo acaba baslamam gerekiyo birine aptamil 1 kivamicok iyu ama fena gaz yapiyo ve bebeğim kabiz
Egeanul deniz_s aptamil çok gaz yapıyor diye okuyorum sürekli ben söa comfort almıştım bir sıkıntı yaşamadım
Tortilla Sma comfort gazlı ve kabız bebekler ıcın ama optiproyla ıcergı aynı comfot daha hafıf bı mama optipro kullandık guzel doyurucu ve bence kılo aldırıyor tek gece verıyodm ben
deniz_s Tortilla kivamlari nasil peki koyu mu yoksa sut gibi mi koyu olunca kaka sorunu yasiyoruz canim hangisini alcam anlamadim da cok