Leylaa_ Kuzenimin eşi işten ayrıldığı için daha önce pandemi ödeneğine o zaman başvuru yapmışlar çıkmış suan is çıkışı olduğu yatmış para ve kart vermişler diğer aylar buna yatacak demiş her ay mi yatıyor para benim bilgim alanlar yazabilir mi
EsraTurna Pandemi parası ise bir 3 faz alanlar var am başka birşey için başvuru yaptılarsa belki onun için vermişlerdir e devleten baksınlar