Kızlar doğum yapalı 20gün oldu sezaryan oldum sağ kasığım da değişik bi ağrı da değil kasılma kramp gibi yürümekte yatmakta oturmakta çok zorlanıyorum bazen çocuğu emzirmekte zorlanıyorum ayağa kalkıyorum öyle emziriyorum çok değişik bişey anlamadım 2-3gündğr böyle var mı benim gibi olan normal mi bu durum