memonunannesi Anneler merhaba, bebeğim dün sabah 4. ay aşısı oldu. 1 gün banyo yaptırmamamız gerektiği söylendi. Bugün yapabilir mi? 2. Ay aşılarının tekrarı diyorlar o zaman 3 gün yaptırmamıştık ya endişeleniyorum.
irva memonunannesi O verem aşısı olduğu için 2.ayda 3 gün yaptırmayın diyorlar canım.Şimdi yaptırabilirsin sorun yok.😊