elediyebiri sizinle aynı durumdayım, ben de yurtdışında yaşıyorum ve ailem yanıma da gelemedi maalesef ama çok şükür eşim çok destek oluyor, evi süpürme vs.gibi olaylar onda… bebek kamerası kullanıyorum ben hayat kurtarıyo, bir tek duş alırken problem yaşıyorum onda da yine eşim yardımcı oluyo. Buradaki arkadaşlarım da çok şükür 1 ay yemeksiz bırakmadılar bizi, ama artık benim için daha fazla ev işi yapma valti geldi sanırım. Ondan planlarım içerisinde dondurucuya küpküp soğan atmak vs. Gibi şeyler car ki yemek yaparken hızlı olayım. Her gün de ufak ufak çamaşır mk. Açıyorum birikmesin, hızlıca ası kurtulayım diye gibi gibi bir sürü şeyler :)