evin34 ben yaptırdım 3 seans kızarıklığım yüzde 80 bitti. Bir de şimdi mezoterapi yaptırıyorum o da rozanın verdiği kuruluk kaşıntı ve yine kızarık için içeriden nemlendiriyor cildi. 1 seans yapıldı mezoterapi, 2 seans daha yapılacak. İlk seansta bile memnun kaldım. Cildim nemlendi parladı