Aselminaannesi_55 Kızlar bu ilaçı kullanıyorum bağırsak calıştırıcı hemde gaz ilaçı gercekten bebeğim kolik gazlıydı çok şükür düzene girdi kesinlikle tavsiye ediyorum kullanan var mı aranızda