KevserKaan Bebeğine mama veren ve 3.ayında meme tutturan varmı çok merak ediyorum, böyle bir mucize yaşayan anne varmı ? 😌 Sizce böyle olabilir mi ? İnanirsak olur mu 😬🙆🏻♀️🤷🏻♀️
mrv5556 KevserKaan ben 6 ay sagdım mama verdim 6. Ayın sonlarında emmeye başladı oğlum 😍 yaşına 15 gun kaldı cok sukur emiyor 6 aydır
etipuf KevserKaan benim arkadaşımın kızı hiç bi şekilde emmemişti sağıp biberonla verdi hep 3 buçuk aylıkken meneyi tutmaya başladı hala dahw emiyo 10 aylık
Tuba18 KevserKaan başlığı okuyunca baya Bi hevesle girdim nasıl yaptınız diye sormak için bende sağarak verenlerdenim🤦♀️
15ocak2021 mrv5556 helal olsun valla bende 5 aydır sağıp veriuorum inanın çok yorulduğunu hissediyorum bazen keşke benimkide memeye dönse nasıl yaptınız acaba ?
Benanneyimanne KevserKaan meme reddınden 5. Ayda donduk meme artı mama ıle beslenıyorduk doktor kontrlnde 4. Ayda mamayı azaltıp 5 ayda bıraktık memeye donduk sadece ınanın ve duzenlı bol yeşıllıjle beslenın
mrv5556 15ocak2021 Allah kolaylık versin. Benim oğlum daha doğar doğmaz tutmadı göğsümü mana verdik emzirmeye calıştım bi emiyor bi emmiyor du bende sagıp vermeye başladım ama biberon vermeden once hep emzirmeyi denedim bazen aldı coğunlukla almadı göğsümü. Sonra birden bire 6.ayın sonuna doğru emmeye başladı bidaha sağladım. Ama ben tam 6 ayını doldurmasını bekliyordum sagmayı bırakıp direk mama verecektim. Tam zamanında emdi
Cihangiraylin KevserKaan evet yaptım o süreçte. Çok zor bi dönemdi benim için pes etmedim en son silikon denedim onla tutmaya başladı. Sonrasında allahın takdiri emmeye başladı.
KevserKaan Kelebegimmmm 🧐 nasıl yani hiç emmemişte 7.ayda mı emmiş 🙄 ne yapmışlar çocuğa da emmiş acaba 🤔
koalanin Ben doğduğu günden 5 bucujk aylik olana kadar red yaşadım biberon kaynaklı 5 bucuk aylıkken memeye döndü, pes etmeyin beraber dus ten teması emzik biberin vermeyin
KevserKaan koalanin 🙄 3 ay 3 günlük oldu yoğum bakım yüzünden biberon verdiler biberon meme gittik hastanede ve 1 hafta kaldık. Eve geldik sarılık yukselmesin diye memeye yuklenmedim. Sonra 1 dikişim açıldı derken o psikolojiyle tamamen memeden koptu sağıp vermeye başladım mama ile derken sütüm geri vurdu ben sagmayi bıraktım derken kızım büyüdü daha tutar mı tutsa süt gelir mi hiç bilmiyorum 🤷🏻♀️🙆🏻♀️
KevserKaan Cihangiraylin maşallah sübhanallah rabbim size mükafat vermiş resmen 😍 darısı hepimize inşaallah hem sabrın hem mükâfatın ❤️
Cihangiraylin KevserKaan aminn cümlemize inşallah rabbim zorluk çeken herkesin yar ve yardımcısı olsun inşallah 🙏🥰