Huzurl 3 senedir ağda ile alıyorum başlarda mahallede bir abla vardı o eve gelip alıyordu kuafördü kendisi ama çalışmıyordu
Sonra hamile kaldım devam ettik doğurdum devam ettik derken kendi de hamile kaldı sonra kovid girdi araya derken gidemedim o da gelemedi
İş başa düştü kendim alıyorum
Kendime bı gün belirliyorum o gün eşim çocukları alıp annesine gidiyor aynı mahalledeyiz zaten bende kendime bı kahve yapıyorum ağda makinesini açıyorum sonra radyoyu da acil komple agdalaniyorum 😂
Acıyor biraz ama alıştım artık